Pukul 12 Tghari X Bangun Lagi. Apa Yg Ditemui Kat Bilik Adik Aku Buat Korang TERKEJUT !!!

Nama aku Budin. Aku ada adik perempuan yg cantik dan tak kahwin lagi. Satu hari aku balik rumah mak. Smpai pukul 12 tgahri camtu. Aku pelik x nampak adik aku. Mak kata dia ada dlm bilik. Aku pun ketuk pintu n terus bukak dan terkejut bila aku dapati…………

Pukul 12 Tghari X Bangun Lagi. Apa Yg Ditemui Kat Bilik Adik Aku Buat Korang TERKEJUT !!! | Nama aku Budin. Aku ada sedikit teguran yang agak kasar kepada segelintir gadis di luar sana dan aku harap gadis di luar sana boleh buka mata tentang perkara yang sering dianggap remeh ini. Aku tahu, tak semua gadis diluar seperti apa yang aku akan perkatakan, tetapi jika korang baca entri aku, korang rasa itu adalah diri korang, berubahlah. Jika korang adalah dari golongan “gadis normal” aku ucapkan tahniah dan syabas betey. Hahaaa..

Okeh pendekkan cerita. Aku sebagai lelaki, aku kesian tengok mak aku sendiri. Ada anak perempuan tapi liat (pemalas dan banyak alasan) tak di nafikan termasuk aku juga walaupun aku lelaki. Tapi aku sekarang dah sedar, dan aku nak korang sedar.. Aku takut korang tidur lama sangat tak sedar2 pasal isu remeh temeh ni.

 

Reply