Akibat Terlalu Ngantuk,Wanita Ini Terus Baring dan Tidur di atas Katil Hotelnya. Tiba-tiba Badannya Penuh Darah!

Mengejutkan!! Hati-hati Sebelum Tidur di Hotel beb. Cek Dulu Bawah Cadar. Macam kes ini. Akibat Terlalu Ngantuk,Wanita Ini Terus Baring dan Tidur di atas Katilnya. Tiba-tiba Badannya Penuh Darah! Setelah Melihat Apa yang Tersembunyi di Balik Selimut, Dia Terus Menjerit Ketakutan dan Hampir Pengsan! 😱

Kalau orang sekilas pandang, mungkin menganggap bahawa di bilik hotel ini baru saja terjadi perkelahian sengit atau kejadian kjenayah kan, tapi apa yang terjadi sebenarnya cukup….. Sedih.

Memang ada baiknya kita mengecek selalu bilik hotel kita pas pertama kali masuk, kerana siapapun tidak menyangka akan terjadi hal seperti ini.

Di Xi An, Beijing, baru-baru ini terjadi sesuatu yang mengejutkan. 4 orang pelancong cek in di sebuah hotel di daerah Chang An. Ketika masuk ke dalam bilik, salah seorang pelancong wanita langsung lompat ke katil untuk melepas penat, siapa sangka detik ia menjatuhkan diri ke katil….

Ia langsung teriak histeris! Punggungnya mengeluarkan darah dan menodai seluruh cadar. Apa yang sebenarnya terjadi?

Setelah mereka membolak-balikkan selimut dan bantal, baru diketahui ternyata ada seekor “landak mini” bersembunyi di katil! Wanita tersebut terluka akibat tertusuk duri-duri landak.

Setelah menemukan binatang kerok yang comel itu, mereka melapor pada pemilik hotel, namun pemilik hotel tidak mau mengakui. Pihak hotel menyatakan bahawa mereka membersihkan setiap bilik setiap hari, tidak mungkin ada masalah. Bahkan sempat terjadi baku hantam antara pelancong dan pihak hotel. Sekarang, kes ini masih diselidiki pihak polis setempat.

Lucu juga yah bagaimana bisa ada landak di bilik hotel? Makanyakorang, Sebaiknya setiap kali cek in ke bilik hotel, periksa dulu katil, bilik mandi, dll. Sebelum digunakan demi keamanan sendiri! Semoga wanita itu lekas sembuh!

Sumber: shanghaiist

Reply